Hmmm stadig ingen faste læser........

Nu må Jeg prøve noget nyt. Jeg har rykket feltet med "FASTE LÆSERE" op, og håber at det er det der bla. skal til for at få nogle faste læsere. Jeg følger også med i de forskellige blogs, og ligger da også en besked hos dem inden Jeg smutter. Men det er stadig ikke hos alle Jeg kan skrive en besked . Ved ikke hvorfor. Hmmm så hvad mere kan Jeg gøre for at få faste læsere til at følge min Blog... Jeg kan ligge flere af de ting ind på min blog, som Jeg laver, og måske skrive noget oftere.
Hvad har I andre gjort for at for læsere på Jeres nye Blogs?????

Kommentarer

  1. Hej Heidi.

    Jeg vil gerne være din første faste læser :o)

    Jeg er lidt ny i denne blog verden og synes også det er svært at få faste læsere.

    Jeg synes det er nogle rigtig flotte og kreative ting du laver. Jeg laver også selv lidt af den slags, men jeg laver hovedsageligt kager, som jeg ligger ind på min blog.

    Du er meget velkommen til at kigge forbi misskreativ.blogspot.com og også blive fast læser hos mig..

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  2. Hejsa.
    Så blev jeg også fast læser af din blog :)
    Jeg gør ikke noget for at få faste læsere på min blog. Men jeg er da rigtig glad for mine faste læsere. Det jeg er allermest glad for på bloggen, det er de kommentarer der bliver skrevet. Jeg synes det er skønt, at nogen lige tager sig tid til at skrive en lille hilsen. Jeg er ikke altid selv så god til det med kommentarer, men jeg arbejder stærkt på sagen :)
    Jeg synes det er rigtig flotte ting du laver, så fortsæt du bare med det. Jeg glæder mig til at følge din side.
    God tirsdag til dig.

    SvarSlet
  3. Hej Heidi
    Jeg kender også til det med at man ikke synes der er nogen der kommer forbi ens blog.. Jeg tror nu nok de er der - de er bare ikke så flinke til at lægge en kommentar, inklusive mig selv :-) Jeg glæder mig til at følge dig og du er selvfølgelig også velkommen på min blog..

    SvarSlet

Send en kommentar

Populære opslag