Sælges

Jeg har lidt forskellige ting til salg, som Jeg ikke længere bruger.
 

Tim Holtz
Alfabetet " Upon a time"
 
 

100 kr. 


Skæremaskine Epic 6 

Epix 6 skæremaskine. Du kan næsten bruge alle slags dies til den. God maskine til dig som laver kort,scrapbooking mm. 200 kr. Fragt 35 kr.

3D ark



 42 bla 3D ark. Se motiverne på billederne.
Der er nogle ark hvor der enten er 2,3 eller 5 ens.  35 kr Fragt 30 kr.

 

Strikket cover til mobil tlf.



Jeg har købt en pakke med 3 stk. strikket covers til min mobil. Desværre er de lidt for små til min mobil som er en HTC ONE X. De har derfor ikke været brugt men emballagen er åbnet. 40 kr. Fragt 8 kr.


Bla. stempler



Bla. stempler, se motiverne på billedet. 50 kr. Fragt 25 kr.


 


Quick kutz die


Quick kutz die "Labels", som næsten ikke har været brugt.
60 kr Fragt 8 kr.



Sizzix Dies

 
 4 stk sizzix dies som næsten ikke har været brugt.
Flowers & Branch
Flower layers 7
Flower layers 8
Flower layers 9
70 Kr. Fragt 13 kr.


Kommentarer

Populære opslag